Garantie & Klachten
Een artikel is beschadigd of defect geleverd
Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending, kan het soms gebeuren dat een artikel met een beschadiging of een defect wordt geleverd. Alvast onze excuses voor het ongemak! Meld het ons zo snel mogelijk per mail naar onze klantenservice, met vermelding van je bestel- of pakbonnummer en één of meerdere foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is.
MicroBrows reageert uiterlijk de eerstvolgende werkdag of neemt contact met je op om de klacht te bespreken. Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
Klacht indienen
We proberen jouw bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Echter kan het voorkomen dat wij per ongeluk jouw e-mail over het hoofd zien of bij ons in de spambox belandt. Ook kan het gebeuren dat een bestelling niet of te laat wordt bezorgd. We proberen echter dergelijke zaken zoveel mogelijk te voorkomen.
Heb je desondanks toch een mindere ervaring en wil je dit bij ons kwijt? Dank kunt u gerust even contact op.