Reserveringsvoorwaarden

Bij het reserveren van een afspraak met MicroBrows gaat u akkoord met de volgende voorwaarden:
Klik hier om te lezen voor wie permanente make-up wordt afgeraden. Indien dit niet voor u van toepassing is, kunt u een afspraak maken.
– U bent op de hoogte van de voor- en nazorg en genezing van permanente make-up
– Het is niet toegestaan een afspraak te reserveren indien u al oude permanente make-up heeft, tenzij u eerst akkoord heeft gekregen van MicroBrows. U kunt enkel akkoord krijgen door het opsturen van scherpe foto’s die bij goed daglicht zijn genomen. Deze foto’s zullen worden beoordeeld en indien wij akkoord gaan zullen wij dit per mail bevestigen. Mail uw foto’s naar info@microbrows.nl. Indien u toch riskeert om een afspraak te maken zonder enige goedkeuring, dan behouden wij het recht de behandeling ter plaatse te weigeren. U bent hiermee uw aanbetaling kwijt.
– De gratis nabehandeling dient 6 tot 8 weken na de laatste behandeling plaats te vinden. U krijgt na afloop van uw bezoek aan onze salon de gelegenheid om een afspraak in te plannen voor de gratis nabehandeling. Indien u om welke reden dan ook niet in de gelegenheid bent om binnen 8 weken te verschijnen voor uw gratis nabehandeling dan komt deze te vervallen. U bent vrij om alsnog een betaalde nabehandeling te boeken.
– U bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het op tijd reserveren van een nabehandeling. Indien u om welke reden dan ook niet tijdig een afspraak inplant of uw reeds geplande afspraak vóór de 5 werkdagen wijzigt, terwijl er geen beschikbare plaatsen meer zijn binnen 6 tot 8 weken, dan komt uw gratis nabehandeling te vervallen. U bent vrij om alsnog een betaalde nabehandeling te boeken.
– Nabehandeling mag eenmalig en minstens 5 werkdagen van tevoren worden gewijzigd. Indien u vaker dan 1 keer én/of binnen 5 werkdagen vóór de gratis nabehandeling de afspraak afzegt of u verschijnt zonder melding niet op de afspraak dan vervalt de gratis nabehandeling. U kunt dan alsnog een betaalde nabehandeling boeken.
– Afspraken kunnen eenmalig worden gewijzigd, mits ten minste 5 werkdagen vóór aanvang van de afspraak gecommuniceerd wordt. Wanneer de klant voor de tweede keer de afspraak wilt wijzigen dient de afspraak geannuleerd te worden en een nieuwe afspraak gemaakt te worden waarbij opnieuw een aanbetaling moet worden gedaan. Dit geldt ook voor de nabehandeling.
– Wij nemen graag de tijd voor elke klant. Dat betekent dat elk minuut telt. Indien u 15 min of later verschijnt op uw afspraak, moet de afspraak helaas worden geannuleerd. U kunt via een aanbetaling opnieuw uw afspraak inplannen.
– Voor het boeken van alle afspraken dient een aanbetaling te worden voldaan.
– Het totale bedrag dat vermeld staat in de bevestigingsmail is leidend. Dit bedrag moet worden voldaan, voordat de behandeling start. Indien dit totale bedrag voorafgaand aan de behandeling door u niet kan worden voldaan, behoudt MicroBrows het recht uw afspraak ter plaatse te annuleren. Indien het totale bedrag niet ter plaatse kan worden voldaan, wegens een technische storing of vergissing, behoudt MicroBrows ten alle tijden het recht om ook na de behandeling dit resterend bedrag te vorderen.
– ​Aanbetalingen worden onder geen enkele omstandigheden gerefundeerd.
– Zolang uw aanbetaling niet bij ons binnen is, staat uw afspraak niet vast en kan het door een ander worden gereserveerd.